Strona Główna » Wysyłka i Zwroty   

Naprawa3
  Kategorie  
  Wyprzedaż urządzeń do alarmów (5)
Napędy do bram (siłowniki bramow (3)
Naprawa pilotów - usługa (9)
Naprawa pilotów- dobór mikrowłąc (1)
Zabezpieczenie samochodu (1)
Obudowy (173)
Piloty (62)
Baterie do pilotów (8)
Instrukcje o autoalarmach (1)
Serwis pilotów radiowych (1)
Sterownik radiowy do bram (2)
Dorabianie pilotów do bram (3)
Dla administratorów i instalator (1)
Naprawa pilotów - części (169)
Narzędzia (15)
Systemy bezprzewodowe (34)
Wietrzenie magazynu (1)
Alarmy (244)
Automatyka (23)
Kontrola dostepu (20)
Monitoring telewizyjny (71)
Filtry do wody -odwrócona osmoza (1)
 
 


 
   
  Producenci  
 
 
   
  Cenniki do druku  
 

            

 
   
  Nowości  
  Centrala sterująca do bram skrzydłowych
Centrala sterująca do bram skrzydłowych
492,00zł
 
   
  Wyszukiwanie  
 


Wpisz słowo aby wyszukać produkt.
Wyszukiwanie Zaawansowane
 
   
Wysyłka i Zwroty


W sklepie internetowym Gerard - Systemy Alarmowe sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski. Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.

  • Zamówienia złożone w dni robocze do godz.13.00 realizowanie są w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres e-mail.
    Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.
  • Przesyłka wysyłana jest Pocztą Polską i dociera zwykle na drugi dzień. Poczta Polska dostarcza paczki w dni robocze.
  • Koszt przesyłki paczką priorytetową po wcześniejszej przedpłacie (przelew na konto) 15 zł.
  • Koszt wysyłki obudów pilotów listem poleconym priorytetowym tylko po wsześniejszej przedpłacie (przelew na konto) 7,70zł
  • Numer konta zostanie podany w oddzielnym mailu
  • Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
  • Zwrot zakupionego w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości. Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą. sklep@gerard.pl


Kontynuuj
  Informacje  
  O nas
Kontakt
Wysyłka i Zwroty
Bezpieczeństwo
FAQ
Korzystanie z Serwisu



 
   
  Koszyk  
  ...jest pusty  
   
  Zaloguj się  
 
Adres E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?


Bezpieczne logowanie

Nowe konto
 
   
designed by net-line.pl